top of page

לקחת אחריות בזוגיות זה להישאר לבד?

שידור זום | 26.05.26 | 10:00

אחרי שערן סיים את לימודי התואר הראשון שלו, הוא טס לטייל בהודו.

 

היינו נשואים אז שנתיים והטיסה הזו ומה שבא אחריה היוו משבר ארוך ועמוק בזוגיות שלנו. כעסתי עליו ונבהלתי ממנו ולא כל כך ידעתי את נפשי.

 

ידעתי שלטנגו צריך שניים, ואם ערן מפעיל אותי ככה, משהו בי לא בסדר. התחלתי ללכת לסדנה תהליכית שתעסור לי לפרק את התסבוכת שהייתי בה. והיא באמת עזרה לי והתפתחתי. גם בזוגיות התפתחתי. אבל הייתי לבד. מאוד לבד. יש איזו הנחה שהנחתי אז, שאם צריך שניים לטנגו - אני צריך לקחת אחריות על החלק שלי. ומה עם ערן? ערן לא קשור לזה, לערן יש את החלק שלו.

 

יום שלישי 26.5 בשעה 10:00 אקיים את השידור השבועי שלי במרחב "להישאק קרובים" והפעם אעסוק בשאלה אם לקחת אחריות בזוגיות פירושו להישאר לבד?

 

אפשר להצטרף בלייב ואפשר לקבל הקלטה. בשני המקרים צריך להירשם.

להרשמה ללייב ולקבלת הקלטה

bottom of page