top of page

למה אני צריך שיקבלו אותי כמו שאני?

שידור זום | 19.05.26 | 10:00

אנחנו רוצים אותנטיות בתוך קשר.

אנחנו רוצים את החופש לכעוס, להתפרץ ולהגיב באופן הכי כן וחסר נימוסים שמרגיש לנו באותו רגע, ומייחלים לכך שבן או בת הזוג שלנו יכילו את המופע הזה ויקבלו את מי שאנחנו.

בשם האותנטיות אנחנו מפסיקים לשאול את עצמנו שאלות. אם זה מה שהרגשתי, אז זה אני. אם כך יצא לי להגיב, אז זו האמת שלי. ואם בן הזוג מתקשה עם זה, הבעיה היא אולי שהוא לא באמת מקבל אותי.

אני לא בטוח שזה כל כך פשוט.

יש הבדל בין להיות אמיתי לבין להפוך כל תגובה פנימית לדבר שהצד השני פשוט אמור לשאת. יש הבדל בין להביא את עצמי לבין לחיות כאילו כל דחף, כעס או התפרצות הם ביטוי מזוקק של מי שאני.

לא מעט מהתגובות הכי "אותנטיות" שלנו נולדות דווקא מהמקומות הכי לא חופשיים שלנו. מפחד. מהגנות. מהצורך לשלוט. מהפחד לאבד. מהפחד לא להיות אהובים.

וזו אחת השאלות הכי משמעותיות בתוך קשר: את מה משרתת האותנטיות הזו?

 

ביום שלישי הקרוב 19.5 בשעה 10:00 אעשה את השידור הראשון שלי במרחב שצומח בתוכי עכשיו. אנסה להתייחס לשאלה **למה אני צריך שיקבלו אותי כמו שאני?**

זה שידור ללא תשלום, בזום. אתעסק בשאלות האלו, אשתף את הידע והמסע שלי ואחלוק גם כמה תובנות. השידור יוקלט כך שמי שלא יוכל להיות נוכח בלייב יוכל לקבל הקלטה.

זו דרך חדשה שאני יוצא אליה ואני מתרגש לשתף אותה כאן. אני מצפה לשותפים למסע. מוזמנות ומוזמנים להגיב כאן או לכתוב לי אם תרצו להאזין לשידור בלייב או לקבל הקלטה.

להרשמה ללייב ולקבלת הקלטה

bottom of page